juste, frågestunden!



Till - : Okej, det kan jag! Jag gör ett collage senare! Till din andra fråga: Ja .. eller asså.. om man inte tycker om sig själv som man är, så tycker jag synd om den som måste operera sig för att var fin! Jag tycker att bröstförstoringar, näsoperationer, fettsugning.. osv är ganska onödigt! Men ni vet sånna lätta operationer som förstora läpparna är det inget fel på.. (jag menar inte kissie stora - det är lite onödigt...) men jag vill själv förstora läpparna.. HAHA... jag hatar min lilla överläpp.. men jag tror jag kommer göra det.. fast sen kommer jag inte palla fylla på hela tiden när det "tar slut".. och gastric bypass är inte fel heller.. det gär ju så att man syr in sin magsäck lite så man blir mättare fortare så man kan gå ner i vikt lättare typ.. det är inte fel heller enligt mig! hoppas du fick svar :)

Till felicia :
1. Drygt 1,77 - 1,79!
2. Drygt 70 kg!
3. 75-80 B, C - beror på BH:arna också! :)
4. Ja, jag tror faktiskt det! (jag hade en liten fjäll-flört i ÅRE, men det kan aldrig bli något med honom.. han bodde där :/ Jamen, ja! Jag tror jag håller på att bli kär.. :D :$ hihihihi!
5. Hahaha, nja! både ja och nej! :P jag har en halvstorebror! (pappa gifte om sig med min mamma) och ja, han är ascool! hans skratt är det bästa jag vet :D han är as bra på guitar hero :D (expert :D) han har ett as bra jobb! han har en jääääääätte snäll tjej! och två snälla (halv barn.. ) jag är då halv moster (fast ändå har jag INGEN relation till dom efter som min storebror som btw heter ola är inte deras pappa.).. japp :D hoppas du fattar :D
6. jamen visst kan jag ha det! Det är nog bara du som kommer :P men haha, du kan bjuda din kompis så kan jag ha med en kompis till mig! lägg till mig på fb: Josefin Cooling Schreber! Så kanske vi kan ta en fika eller gå på bio eller något sånt! :) Tack, det glädjer mig verkligen att du ser mig som förebild! :) Sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0