länge sen...?

Senaste:
1. Meningen du sa?: men behöver du hjälp då?
2. Personen du pratade med?: mamma
3. Du fick sms av?: oj.. länge sen.. mamma
4. Du kramade?: mamma

Idag:
5. Kläder?: lila onepiece
6. Bättre än igår?: Ja!

Imorgon:
7. Är det: Måndag
8. Planer: läxoro laga mat? (kul. nej)

Favorit:
10. Nummer?: ehmm.. 11!
11. Färg?: LILAAAA
12. Årstid?: sen vår/sommar

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: ja..!
14. Humör för tillfället?: glatt!
15. Det första du gjorde i morse?: åt godis :D
16. Vad åt du sist?: ostkaka
17. Vad irriterar du dig på?: tv4as långa reklamer!!!!!!! för fan 9 min....
19. Vem tänker du på just nu?: oliver!
20. Tror du att personen tänker på dig med?: hahah.. vene ;)
21. Vart reste du sist: ehh... åre?
22. Vad gjorde du igår kväll?: käka mat + kolla på film!
23. Liknar du din mamma eller pappa?: ja, min mamma tydligen!
24. Ler du ofta?: javisst!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: njeaaa..e.. vene..
27. I vems säng sov du i natt?: min och helenes
28. Vilken färg har din tröja?: lila..

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: kan man ens de..
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: aa
31. Gråter du när du skadar dig?: HAHA.. beror på.. ja, eller?

Lycka:
32. Är du en glad person?: beror på !
33. Vad gör dig glad?: min familj / vänner ja...
34. Önskar du att du var lyckligare? jo, de skulle va skönt!
36. Kan musik göra dig glad?: haha, aa

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: yes.
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: nja.. jo..
39. Har du en flick/pojkvän?: nope! (villha)
40. Är du nöjd med det?: nee

Hat:
41.Vem hatar du verkligen?: jo du, de skriver jag här!
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: hahah :D aa
43. Är du en mobbare?: nej..
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: jaa!
45. Har du blivit sviken någon gång?: jaaaaa

Skolan:
46. Gillar du skolan?: NEJ!??!!?!!???!?!!
48. Värsta ämne?: NO!!!!!!!! bild typ.. IDROTT!!!
49. Har du spytt i skolan nån gång?: noop!
50. Är skolmaten god?: ja mer än hyffsad!

Kommentarer
Postat av: O

haha det där stämmer ändå inte..

Du är ju bara med dem "populära" rentutsagt skiter i om en o populär tjej/kille är snäll. what a loser.

2011-03-31 @ 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0