shopping-sugen!

ååååhhhh! så himla fina saker, älskar speciellt earcuffs'en (ett tag nu) och plastväskan! Den är så cool och unik! Jag kommer ha.. t.ex läxor på papper till skolan, busskort, ipod, mobil, pengar osv. i den! Skit cool är den och om det inte funkar med den, kan man alltid ha den som necessär! Volume boostern är till för att läpparna ska svullna upp lite och jag har alitd velat ha den, för jag gillar inte min lilla överläpp! Helt klart värt 49:- spänn! :)


 

Nu är jag iaf hemma och har varit det i ca en timma. jag har snart druckit upp min powerking-white cola som jag köpte på vivo. snart (ca 17) kommer min pappa och hämtar oss, då drar vi till hans klubb på typ "barhäng" och så käkar vi korv. våfflor blir det imorn ist :D så jäkla skönt att det är fredag också! så ja, jag tar med datorn till klubben om det blir tråkigt. vet ej om det finns internet.. men jaja. annars hörs vi när jag kommer hem eller imorn bitti! puss ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0