svar på tal:


SVAR: ja , asså jag skulle vara hos min mamma (bytte i söndags) sen skulle mamma till gävle på onsdagen, men vill umgås med oss innan, jag tycker det är jätte jobbigt att släpa över grejorna var tredje - sjunde dag. i framtiden ska jag börja byta 2 veckor och sådär. hoppas du fick svar! :)

SVAR: egentligen.. hur fan vet du det? nej precis? kolla här: (jag har tagit kort på ett kort)


min syster till vänster och jag till höger.. jaja, nejnej! det är inte golden gate bridge i bakgrunden.. nejnej! SÅ JÄVLA ÄGD! sen kan du racka ner på hur mycket du vill och jag kommer aldrig att ta åt mig! palla hålla på..? om du hatar mig så jävla mycket, TITTA INTE PÅ MIN BLOGG! hur jäkla svårt kan det vara? palla med dig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Asså vem fan är det som håller på att att gnälla på Josse hela tiden?! Om du är så jävla gnällig och missnöjd med ditt liv så får du vara det men håll inte på att traka josse hela tiden. Du säger att hon är tjock?! Då måste du vara ett anorexia offer, jag blir så JÄVLA trött på dig och ditt jävla gnäll, fjortis ta och väx upp och skaffa dig andra problem än att gnälla på andra bara för att du är missnöjd med ditt liv, det är alltid mobbarna som mår sämst och måste mobba andra för att inte fokusera på sin egen smärta dom har.

Bra att du står på dig Josse du är underbar och så gullig med perfekt kropp.



Kramar din syrra Emma!

2011-03-26 @ 08:54:11
Postat av: linnéa

hahahaha, "anonym" var mig en mogen typ! är riktigt avundsjuk på din kropp jossi, din boobs och din rumpa är to die for!

2011-03-26 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0