svar på tal



SVAR: Okej, man kan ju köpa kläderna större om man är större? Och vad har du för problem med mig? vad har jag gjort dig, svara gärna på den frågan så kan jag ta din fråga seriös. förlåt om jag inte väger 30 kg..? men jag har ett helt normalt BMI, jag är lång och om man är det så väger man en aning mer än dom som är kortare..? jag älskar min kropp och tänker inte låta en dum korkad (antagligen utseendefixerad) person tala om för mig att jag är fet, tjock osv. jag hör ändå det varje dag, en gång eller fler. jag tränar, jag äter nyttigt.. jag gör vad man ska göra och min vikt ligger på det normala. vem har sagt att 30-50 kilo är "normalt" , "smalt är normalt" vem har sagt det? om man vill vara tjock och äta kakor, GÖR DET. om man vill vara smal och träna mycket, GÖR DET. ingen ska fan dömma en person för hur den ser ut. det börjar fan likna rasism snart. nej, du är för tjock du får inte vara med oss? Så nästa gång du vill vara elak och kaxig, kom fram till mig IRL och säg det! för det är MYCKET mer mognare än att sitta framför en dataskärm eller en mobil. Och ja, jag väger mer än det flesta, MEN VAFAN RÖR DET DIG? Gå och ha ett liv istället för att hacka på någon. skaffa en hobby för fan! tack o hej

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra där Josse, du äger! <3

2011-03-07 @ 19:03:59
Postat av: Anonym

Du har så jävla rätt. Varför ska någon sitta och tala om för dig hur du ska se ut och vad du ska äta? Så länge DU är nöjd, kan alla andra vara nöjda. Mogen komentar, mogen person som skriver. MOGET, riktigt moget. Stå på dig Josefin!

2011-03-07 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0