the boondocks saint II

heeej! vi åt middag på texas burger i sickla och sen köpte vi godis och åkte hem. pappa kände för action rulle så det blev the boondocks saint II: all saints day! den var hur skön som helst, sction + komedi och inte för "blodig". den var helt enkelt asbra! om du orkar titta på trailern så kommer den här: TRAILER (för dom som bryr sig) iaf.. jag har ju färgat håret, men ska köpa mer färg imorn och "färga till det" lite.. det var för lite, så nu är mitt hår fläckigt och inte så "rött" på topparna.. hä får ni en hög med bilder och så går jag och lägger mig (= spelar spel till 12/1 på datorn...?! :o) puss ♥





drygt 10 min sen.. wow! förlåt.. men äääälskar verkligen mitt håt när det är tytvättat och har torkat! får världens volym och skit fina lockar! *egosexuell* hatade dom förut och platta 24/7, men jag har vant mig, god natt allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0