VÄRLDENS MYSKVÄLL!

med min älskade gudsister! vi möttes ju vid friskis och dansade! helt sjukt kul var det! (och exhausting) haha! och sen duscha vi och gjorde oss lite fresh. sen åkte vi hem till min mamma, spela spel och åt mat :D efter det drog vi ut igen för att fixa lote snacs och film osv vi köpte godis för 93 :- :D och så köpte vi pepsi och chips :D sen hyrde vi en film (valentines day, söt film som jag har sett, men som är väldigt bra och the runaways som jag tyckte var AWSOME! :D) juste (och fick en på köpet, när man handlar för över 50 kr = craaaaazy monday) hejreklam! ;D efter det åkte vi upp till henriksdalsberget och hämta ut mitt paket från eleven.se (120 smink palett som är awsome!) när vi kom hem var vi ju tvugna att sminka oss och ta kort (hellooo?) :] sen gick vi till pappa, kolla på filmerna, tog mer kort, åt snacs och nu sitter vi i våra sängar och ska sova (samt ladda över bilderna).. så godnatt sålänge!♥

en av alla bilder som togs ikväll (behövdes redigeras) alla andra finns på fejjan , sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0