nya skor!

bild från nyss, mamma skickade mig på bussen LÅNGT UTA HELVETE! satt på 3:an och så ringer hon 40 min senare när jag är som värsta ? om vart jag är... och bah: neeeeeej! du kan ju inte ta 3:an! fattar ni rage:en jag fick eller....? sen mötte jag iaf upp henne vid kungsträgården och så köpte vi glass.. självklart tog jag den som kosta mest ;) men iaf, vad tycker ni om mina nya ballerina? från deichmann o kosta 229:- väldigt billigt! innan åt jag och fanny på subway, sen drog jag. nu ska jag göra läxa och lite senare ska vi ut och äta! ha en bra fredag allihopa! puss ♥


Kommentarer
Postat av: elin :)

Åh, fet coola juöh!

2011-05-06 @ 16:22:36
Postat av: Anonym

En fråga, är du homo/bi?

2011-05-06 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0