svar:

saga om Tänkte köra lite hiss&diss !:
fan vad jag tycker att du är cool. Att du vågar göra sidecut. Men bara inte det, man ser din personlighet och din vardag jag tycker att du är allmänt cool. Jag är en elvaåring och verkligen ser upp till dig, jag vill bli som dig när jag blir stor och dessutom om du har falska vänner skit i dom gå din egna väg och gör som du vill!

käraste kramar Saga

SVAR: Asså... guud! Fick flera tårar i ögat. tack så jätte mycket ! Saga, du vet inte hur mycket det betyder! Jag har haft så jätte mycket tvivel på mig själv. men det där, egoboost. tack så mycket! Och att du ser upp på mig och vill bli som mig. sötnos! Skriv din mail (om du har) eller lägg till mig på facebook. Josefin Cooling Schreber så kan vi träffas på en bloggfika vettja! :) Ha en jätte bra dag. Kram!
rebecca :) om saknar sommaren!:
TUR! sov på saken!

SVAR: har gjort det, om några minuter gäller det! :O:O:O :) :) :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0